Login Register

ورود به حساب کاربری

نام کاربری
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
نام کاربری
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
پست الکترونیکی *
تکرار پست الکترونیکی *

اطلاعات مربوط به پیامدهای سلامت روان در انگلستان از منابع متعدد گرداوری گردیده است.

اطلاعات مربوط به پیامدهای سلامت روان در انگلستان از منابع متعدد گرداوری گردیده است.

برای اولین بار اطلاعات در زمینه پیشرفت اهداف دولت که مرتبط با استراتژی سلامت روان  است در یکجا گرداوری  و منتشر گردیده است. منبع اطلاعات جدید سلامت روان  از منابع مختلفی اطلاعات را گرد هم آورده و پیشرفت در اهداف مربوط به استراتژی «غیاب سلامت بدون سلامت روان(no health without mental health strategy)» را نشان داده و  تصویر  مختصر و خلاصه ای از پیامدهای سلامت روان ارائه داده است.

 

این منبع اطلاعاتی شامل :

  • خدمات سلامت روان

  • وضعیت سلامت روان کل جمعیت

  • سلامت جسمی مردم با مشکلات سلامت روان

  • تجارب مردم از مراقبت های ارائه شده

  • تجاربی از تبعیض و بی عدالتی

هدف اصلی این منبع اطلاعاتی، گرداوری بهترین اطلاعات در دسترس در زمینه سلامت روان برای کمک به ارتقای پیامدها است. این داشبورد، اطلاعات در دسترس و موجود را به تصویر کشیده و لینک هایی را با منابع داده ای اصلی نیز فراهم می کند.

وزیر مراقبت و پشتیبانی،نورمن لامب(Norman Lamb)، گفت: سلامت و بهداشت روان کسب و کار همه است! استراتژی«غیاب سلامت بدون سلامت روانی» تاکید می کند که سلامت روان پایه و اساس سلامت جسمی ، ارتباطات، اموزش و پرورش، کار و نهایتا دستیابی به توانمندی های بالقوه ما است. این استراتژی شش هدف را برای بهبود پیامدهای سلامت روان مد نظر قرار می دهد. یک راه مهم که دولت می تواند از این استراتژی حمایت کند ارائه یک تصویر روشن از پیشرفتی است که ما در جهت اجرای استراتژی و بهبود سلامت روان حاصل نموده ایم.

تقریبا  یک نفر از هر شش نفر با یک مشکل سلامت روانی درگیر است و تخمین زده می شود که مشکلات سلامت روانی هزینه اقتصادی معادل با 105 ملیارد یورو در سال به دنبال داشته باشد.

منبع:

https://www.gov.uk/government/news/mental-health-measuring-progress-against-the-strategy

 ترجمه: صدیقه صلواتی

تماس با ما

جهت ارتباط با مدیریت، ارسال انتقادات و پیشنهادات و نیز ارسال مقالات و اخبار حوزه سیاست گذاری می توانید با نشانی الکترونیکی زیر تماس حاصل فرمایید .

info@ippra.com

ایپرا تلاش خواهد کرد، در کمترین زمان، به مکاتبات شما پاسخ داده و ترتیب اثر دهد.

درباره ما

 تارنمای «تجزیه و تحلیل سیاست گذاری عمومی» (ایپرا/Ippra) پایگاهی تخصصی است جهت استفاده اساتید، دانشجویان و علاقه مندان حوزه سیاست گذاری عمومی که با هدف توسعه و ترویج گرایشات سیاست گذاری در حوزه فرهنگ، سلامت، علم، صنعت و تجارت فعالیت می کند. در این نشانی اینترنتی می توانید خبرهای سیاست گذاری داخل و خارج از کشور را دنبال و نیز مقالاتی در زمینه بهترین نمونه های سیاست گذاری ایران و سایر نقاط جهان را، مطالعه کنید. ایپرا همچنین، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی، کلاس ها و مجموعه های کارگاهی مرتبط با این حوزه را برای ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی تضمین می کند.