Login Register

ورود به حساب کاربری

نام کاربری
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
نام کاربری
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
پست الکترونیکی *
تکرار پست الکترونیکی *

تامین امنیت مرزها و کاهش مهاجرت

مهاجرت فرهنگ ما را غنی می­سازد و اقتصاد را شکوفا می­کند و بنابراین ما در صدد هستیم تا مردم را جذب مطالعه، کار و سرمایه ­گذاری در انگلستان کنیم.

موضوع

مهاجرت فرهنگ ما را غنی می­سازد و اقتصاد را شکوفا می­کند و بنابراین ما در صدد هستیم تا مردم را جذب مطالعه، کار و سرمایه­ گذاری در انگلستان کنیم. ما می­خواهیم سیاست­های مهاجرتی و قوانین و سیاست­های مربوط بدان را تسهیل و بهبود ببخشیم تا مطمئن شویم که انگلستان نظام ویزایی بین ­المللی قابل رقابت و عملکرد اجرایی موثر و کارآمد دارد.

اقدامات

ما کنترل مهاجرت را به طرق زیر انجام می­دهیم

-        ایجاد نظارت بر روی متقاضیان و مهاجران تا از مرزهای انگلستان محافظت شود.

-        درخواست­های موثر و کارآمدی که طی فرایند خاصی برای اجازه ورود و ماندن در انگلیس دنبال می‌شود، و همچنین درخواست‌های مربوط به پناهندگی انگلستان

-        کنترل مهاجرت به منظور محدود ساختن مهاجران اقتصادی غیراروپایی و به حداقل رساندن سوءاستفاده از تمام راه­های مهاجرت

در 2013، یگان مرزی انگلستان بسته شد و اقدامات آن به وزارت کشور باز گردانده شد.

پیشینه

وزارت کشور تحقیق و آمارگیری در خصوص مهاجرت را آغاز کرد. آمار ملی مهاجرت همچنین از سوی اداره آمار ملی منتشر شد. سیاست ملی و اتحادیه اروپا براساس پناهندگی و مهاجرت، از طریق شبکه­ های مهاجرت اروپایی انگلستان (EMN) و پژوهش پژوهش دولتهای اروپایی (Eurostats research) اطلاع ­رسانی شد. شبکه­ های مهاجرت اروپایی انگلستان از تیمی از اعضای اتحادیه اروپا شکل گرفته است.

ابراهیم غلامپور اهنگر

دانشجوی دکتری سیاستگذاری عمومی

منبع: https://www.gov.uk/government/policies

تماس با ما

جهت ارتباط با مدیریت، ارسال انتقادات و پیشنهادات و نیز ارسال مقالات و اخبار حوزه سیاست گذاری می توانید با نشانی الکترونیکی زیر تماس حاصل فرمایید .

info@ippra.com

ایپرا تلاش خواهد کرد، در کمترین زمان، به مکاتبات شما پاسخ داده و ترتیب اثر دهد.

درباره ما

 تارنمای «تجزیه و تحلیل سیاست گذاری عمومی» (ایپرا/Ippra) پایگاهی تخصصی است جهت استفاده اساتید، دانشجویان و علاقه مندان حوزه سیاست گذاری عمومی که با هدف توسعه و ترویج گرایشات سیاست گذاری در حوزه فرهنگ، سلامت، علم، صنعت و تجارت فعالیت می کند. در این نشانی اینترنتی می توانید خبرهای سیاست گذاری داخل و خارج از کشور را دنبال و نیز مقالاتی در زمینه بهترین نمونه های سیاست گذاری ایران و سایر نقاط جهان را، مطالعه کنید. ایپرا همچنین، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی، کلاس ها و مجموعه های کارگاهی مرتبط با این حوزه را برای ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی تضمین می کند.