Login Register

ورود به حساب کاربری

نام کاربری
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
نام کاربری
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
پست الکترونیکی *
تکرار پست الکترونیکی *

طرح تحول نظام سلامت بنیادی ترین مظهر عدالت است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان طرح تحول نظام سلامت را از بنیادی ترین مظاهر عدالت عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ دکتر رسول خضری اظهار داشت: سیاست طرح تحول نظام سلامت در 18 فروردین از طرف مقام معظم رهبری ابلاغ شده و به تصویب رسیده است.

وی افزود: هم اکنون در سومین ماه اجرای طرح تحول نظام سلامت قرار داریم و انتظار می رود تا پایان امسال 8 میلیون نفر تحت پوشش طرح تحول نظام سلامت قرار گیرند.

خضری با بیان اینکه تحول نظام سلامت بنیادی ترین مظاهر عدالت است، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور انقلاب عظیمی در جامعه ایجاد شده و امید است اجرای این طرح سبب افزایش رضایت مردم در حوزه درمان بشود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درحال حاضر با اجرای طرح تحول نظام سلامت در جامعه شاهد کاهش چشمگیر هزینه های درمان و هزینه های بستری بیماران هستیم.

خضری حمایت از پزشکان و کادر درمانی را یکی از مزایای اجرای طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد و افزود: باید یک نظام سلامت پایدار و با ثبات در جامعه ایجاد کرد که بتوان یک جامعه با پایه های محکم استوار و پایدار دست پیدا کرد.

تماس با ما

جهت ارتباط با مدیریت، ارسال انتقادات و پیشنهادات و نیز ارسال مقالات و اخبار حوزه سیاست گذاری می توانید با نشانی الکترونیکی زیر تماس حاصل فرمایید .

info@ippra.com

ایپرا تلاش خواهد کرد، در کمترین زمان، به مکاتبات شما پاسخ داده و ترتیب اثر دهد.

درباره ما

 تارنمای «تجزیه و تحلیل سیاست گذاری عمومی» (ایپرا/Ippra) پایگاهی تخصصی است جهت استفاده اساتید، دانشجویان و علاقه مندان حوزه سیاست گذاری عمومی که با هدف توسعه و ترویج گرایشات سیاست گذاری در حوزه فرهنگ، سلامت، علم، صنعت و تجارت فعالیت می کند. در این نشانی اینترنتی می توانید خبرهای سیاست گذاری داخل و خارج از کشور را دنبال و نیز مقالاتی در زمینه بهترین نمونه های سیاست گذاری ایران و سایر نقاط جهان را، مطالعه کنید. ایپرا همچنین، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی، کلاس ها و مجموعه های کارگاهی مرتبط با این حوزه را برای ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی تضمین می کند.