Login Register

ورود به حساب کاربری

نام کاربری
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
نام کاربری
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
پست الکترونیکی *
تکرار پست الکترونیکی *

ترویج تغذیه سالم مهمترین رویکرد اطلاع رسانی شورای سیاستگذاری سلامت صدا و سیما

 

رئیس شورای سیاستگذاری صدا و سیما  مهمترین رویکرد اطلاع رسانی این شورا را  ترویج تغذیه سالم و حلال عنوان کرد.

دکتر حسن خجسته در همایش بهار سلامت و رسانه که در چهارمین روز از هفته سلامت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: امور سلامت باید از نهاد سلامت جدا شود چرا که نهاد سلامت یک نهاد امنیت است و مردم باید به این نهاد  اعتماد و تکیه کنند.


وی با اشاره به نیروی انتظامی بعنوان نماد نهاد امنیت گفت: ما نباید در مورد نهاد سلامت کاری کنیم که اعتقاد و تکیه مردم به این نهاد رو به کاهش برود چرا که آفات زیادی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و سلامت همراه خواهد داشت.


خجسته در ادامه افزود: نظام سلامت به منظور پیشبرد اهداف خود باید ی ارتباط وسیع و مناسبی با رسانه ها برقرار کند و نباید خود را از ظرفیت رسانه های جمعی بی بهره کند.


وی بر تغییر در تبلیغات در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: تبلیغ دارای 3 اصل تمرکز، تداوم و تکرار است که اگر این 3 اصل در تبلیغات رعایت شود موجب اثر بخشی هر چه بیشتر در لایه های درونی ذهن خواهد شد.


رئیس شورای سیاستگذاری سلامت صدا و سیما در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تاکید بر نقش رسانه ها در اجرایی شدن سیاستهای ابلاغی سلامت از سوی مقام معظم رهبری گفت: این سیاستها برای سالهای آینده هم خواهد بود بنا بر این باید بمنظور اجرایی شدن این سیاست ها تدابیر ویژه ای اندیشیده شده باشد و باید رسانه ها در هر مرحله از این سیاست ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.


وی با اشاره به این که  کلیه  شبکه های صدا و سیما به معرفی 6 مورد از سیاست های کلی سلامت، ابلاغی مقام معظم رهبری  می پردازند، گفت:  اگر بتوانیم برای معرفی و هدف هر سیاست، یک رسانه را بعنوان مامور به پرداختن به آن سیاست انتخاب کنیم نتیجه مطلوب تری خواهیم گرفت.


دکتر خجسته در ادامه افزود: شورای راهبردی سلامت صدا و سیما اصل فعالیت های رسانه ای خود را بر  ترویج تغذیه سالم و حلال قرار داده است.

تماس با ما

جهت ارتباط با مدیریت، ارسال انتقادات و پیشنهادات و نیز ارسال مقالات و اخبار حوزه سیاست گذاری می توانید با نشانی الکترونیکی زیر تماس حاصل فرمایید .

info@ippra.com

ایپرا تلاش خواهد کرد، در کمترین زمان، به مکاتبات شما پاسخ داده و ترتیب اثر دهد.

درباره ما

 تارنمای «تجزیه و تحلیل سیاست گذاری عمومی» (ایپرا/Ippra) پایگاهی تخصصی است جهت استفاده اساتید، دانشجویان و علاقه مندان حوزه سیاست گذاری عمومی که با هدف توسعه و ترویج گرایشات سیاست گذاری در حوزه فرهنگ، سلامت، علم، صنعت و تجارت فعالیت می کند. در این نشانی اینترنتی می توانید خبرهای سیاست گذاری داخل و خارج از کشور را دنبال و نیز مقالاتی در زمینه بهترین نمونه های سیاست گذاری ایران و سایر نقاط جهان را، مطالعه کنید. ایپرا همچنین، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی، کلاس ها و مجموعه های کارگاهی مرتبط با این حوزه را برای ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی تضمین می کند.