Login Register

ورود به حساب کاربری

نام کاربری
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
نام کاربری
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
پست الکترونیکی *
تکرار پست الکترونیکی *

فعالیتهای جزیره‌ای و پراکنده در وزارت نفت وجود ندارد

  

معاون پژوهش و فناوری وزارت نفت، با اشاره به همکاری این معاونت با دیگر وزارتخانه‌ها همچون وزارت نیرو، گفت: باید این امر را مدنظر قرار داد که با تکروی و فعالیتهای جزیره‌ای در بخشهای مختلف کشور بویژه در صنعت انرژی، به جایی نخواهیم رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت ، محمد رضا مقدم ، با اشاره به اقدامات اخیر شورای پژوهش و فناوری وزارت نفت، گفت: این شورا از آغاز فعالیت خود تاکنون سعی داشته ارتباط تنگاتنگی بین زیرمجموعه‌ها و سازمانهای مرتبط با بهینه سازی مصرف انرژی و سوخت در کشور برقرار کند که به نظر می‌رسد بعد از گذشت یک و نیم سال از فعالیت خود، به اهداف مورد نظر دست یافته است.

معاون پژوهش و فناوری وزارت نفت، با اشاره به همکاری این معاونت با دیگر وزارتخانه‌ها همچون وزارت نیرو، افزود: نخستین حرکت معاونت پژوهش و فناوری وزارت نفت، تلفیق، یکپارچه سازی و همسوسازی برنامه‌های پژوهشی و فناوری هر یک از شرکتها با سیاست های شورا و تهیه و ارائه سبد کلان پژوهش و فناوری صنعت نفت به شورای سیاستگذاری است، از این رو باید این امر را مدنظر قرار داد که با تکروی و فعالیتهای جزیره‌ای در بخشهای مختلف کشور به جایی نخواهیم رسید.

وی تصریح کرد: مهمترین وظایف این شورا ورود به حوزه‌های فناوری، شناسایی فناوری‌های جدید و تخصصی کردن آن در مراکز تحقیقاتی است، که خوشبختانه این وظایف بخوبی در وزارت نفت طراحی شده است.

مقدم ادامه داد: نقشه راه و بسته فناوری صنعت نفت، نخستین سند رسمی در کشور است که با دقت تمام تهیه شده و توانسته است باعث ارتقای کارایی در بخشهای مختلف صنعت نفت شود.

معاون پژوهش و فناوری وزارت نفت، گفت: امیدوارم این شورا از طریق بهره‌گیری از فناوریهای جدید و دقیق، بتواند تا پایان سال آینده، طرحهای جدید خود را تهیه و تصویب کند.

 

 

 

تماس با ما

جهت ارتباط با مدیریت، ارسال انتقادات و پیشنهادات و نیز ارسال مقالات و اخبار حوزه سیاست گذاری می توانید با نشانی الکترونیکی زیر تماس حاصل فرمایید .

info@ippra.com

ایپرا تلاش خواهد کرد، در کمترین زمان، به مکاتبات شما پاسخ داده و ترتیب اثر دهد.

درباره ما

 تارنمای «تجزیه و تحلیل سیاست گذاری عمومی» (ایپرا/Ippra) پایگاهی تخصصی است جهت استفاده اساتید، دانشجویان و علاقه مندان حوزه سیاست گذاری عمومی که با هدف توسعه و ترویج گرایشات سیاست گذاری در حوزه فرهنگ، سلامت، علم، صنعت و تجارت فعالیت می کند. در این نشانی اینترنتی می توانید خبرهای سیاست گذاری داخل و خارج از کشور را دنبال و نیز مقالاتی در زمینه بهترین نمونه های سیاست گذاری ایران و سایر نقاط جهان را، مطالعه کنید. ایپرا همچنین، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی، کلاس ها و مجموعه های کارگاهی مرتبط با این حوزه را برای ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی تضمین می کند.