Login Register

ورود به حساب کاربری

نام کاربری
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
نام کاربری
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
پست الکترونیکی *
تکرار پست الکترونیکی *

استاندار اصفهان بر هماهنگي، برنامه ريزي و سياستگذاري دقيق مديران استانداري تاكيد كرد

 

دكتر رسول زرگرپور در جلسه ي شوراي مديران استانداري هماهنگي در امور ؛ برنامه ريزي و سياستگذاري دقيق تر و نظارت قوي تر بر دستگاه هاي اجرايي را از سوي مديران استانداري خواستار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري اصفهان؛  دكتر رسول زرگرپور در جلسه ي شوراي مديران استانداري، برگزاري اين شورا را به منظور هماهنگي در امور براي پيشبرد اهداف ؛ برنامه ريزي بهتر، سياستگذاري دقيق تر و نظارت قوي تر بر دستگاه هاي اجرايي هر سه ماه يكبار ضروري عنوان كرد.

وي با اشاره به نامگذاري امسال به نام حماسه ي - سياسي حماسه ي اقتصادي، گفت: بسياري اوضاع كشور را براي تحقق اين شعار مناسب نمي دانستند ولي با روي كار آمدن دولت جديد و خلق حماسه ي سياسي در انتخابات 24 خرداد اميد براي تحقق حماسه ي اقتصادي نيز افزايش يافت.

استاندار اصفهان افزود: مردم سياستهاي مقام معظم رهبري را ماندگار ميدانند و اين موضوع ربطي به تغيير دولت ها ندارد.

زرگرپور با بيان اينكه مردم از سياست بازي و افراطي گري خسته شده بودند، اظهار داشت: مردم به كسي راي دادند كه شعارهايش به مطالبات آن ها نزديك تر بود.

وي با بيان سياست ها و برنامه هاي دولت، گفت: ما به عنوان كارگزاران اين دولت ، بايد به برنامه هاي آن اعتقاد  داشته باشيم و در جهت تحقق آن گام برداريم.

استاندار اصفهان افزود: مهم اين نيست كه پيرو كدام جناح سياسي باشيم مهم اين است كه در راستاي سياست هاي دولت قدم برداريم.

وي با تصريح اينكه استانداري هيچگونه وظيفه ي اجرايي ندارد، عنوان نمود: وظيفه ي اين دستگاه سياستگذاري در برش استاني ، هماهنگي بين دستگاه هاي اجرايي و نظارت بر آن ها است.

رسول زرگرپور  با بيان اينكه براي هر وظيفه اي در كشور يك دستگاه تعريف شده است، گفت: استانداري بايد در انجام وظايف خود كه برنامه ريزي، سياستگذاري، هماهنگي و نظارت بر دستگاه ها است به خوبي تلاش كند.

وي با تاكيد بر اينكه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و ائمه ي جمعه از نهادهاي ركين نظام به شمار مي آيند، گفت: بايد با اين نهادها يك تعامل عاقلانه و درست برقرار شود و هماهنگي با آن ها در حد اعلا ولي در حيطه ي وظايف و اختيارات بايد صورت گيرد.

رسول زرگرپور تاكيد كرد: مديران جز در حيطه ي وظايف شغلي خود و حل مشكلات مردم هيچگونه تكليفي براي حضور در جلسات متعدد ندارند.

وي بر لزوم رعايت آيين نامه ها و مكاتبات تاكيد كرد و افزود: بايد از وجود نيروهاي متخصص و كاردان در امور استفاده كرد.

استاندار اصفهان اظهار داشت: مديران بايد آسيب شناسي مرحله ي دوم هدفمندي يارانه ها را از هم اكنون پيش بيني و پيشگيري نمايند و آماده ي اجراي دقيق فاز دوم هدفمندي باشند.

زرگرپور با اشار ه به مشكلات موجود در استان از جمله آلودگي هوا و كمبود آب گفت: اگر نتوانيم مسائل آب را كنترل كنيم در آينده مجبور به اجراي طرح هاي محدودكننده خواهيم شد.

وي تاكيد كرد: بايد در پيگيري طرح ها و به سرانجام رساندن آن ها كمك كنيم تا مردم از نتايج آن برخوردار شوند.

شايان ذكر است در اين جلسه معاونين استاندار و تعدادي از مديران كل استانداري به بيان ديدگاه ها و نظرات خود در خصوص پيشبرد اهداف سازماني و كيفيت بخشي بر فعاليت ها و فرايندها پرداختند.

 

 

 

تماس با ما

جهت ارتباط با مدیریت، ارسال انتقادات و پیشنهادات و نیز ارسال مقالات و اخبار حوزه سیاست گذاری می توانید با نشانی الکترونیکی زیر تماس حاصل فرمایید .

info@ippra.com

ایپرا تلاش خواهد کرد، در کمترین زمان، به مکاتبات شما پاسخ داده و ترتیب اثر دهد.

درباره ما

 تارنمای «تجزیه و تحلیل سیاست گذاری عمومی» (ایپرا/Ippra) پایگاهی تخصصی است جهت استفاده اساتید، دانشجویان و علاقه مندان حوزه سیاست گذاری عمومی که با هدف توسعه و ترویج گرایشات سیاست گذاری در حوزه فرهنگ، سلامت، علم، صنعت و تجارت فعالیت می کند. در این نشانی اینترنتی می توانید خبرهای سیاست گذاری داخل و خارج از کشور را دنبال و نیز مقالاتی در زمینه بهترین نمونه های سیاست گذاری ایران و سایر نقاط جهان را، مطالعه کنید. ایپرا همچنین، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی، کلاس ها و مجموعه های کارگاهی مرتبط با این حوزه را برای ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی تضمین می کند.